cyexclusive.co.il נדל"ן שיפוץ דירה קטנה

שיפוץ דירה קטנה




החל מחללים צפופים וחסרי צבע לספות ושולחנות כתיבה, בלוגרית הרחוב סקרמנטו קייטלין מסתמכת על אמנות, תכנון מרחבי ועיצוב חכם כדי להפוך את הסטודיו הקטן וחסר הצבע שלה לבניין רב תכליתי עם חדר אוכל, חדר שינה, סלון ופינת עבודה. תכנון קומות מדוקדק מסווג את דירתכם כדירת סטודיו, חדר שינה אחד או דירת ג'וניור, אשר קשה לקבוע בשל הפריסה יוצאת הדופן.

הם לא עוסקים במועצה המקומית

אלא בגוף שצריך לעמוד בכללי מתחם המגורים שלה, שמציב מספר אתגרים. כל שיפוץ דירה שונה וכל שיפוץ בולט, אך אם אתם חולקים חדר עם דירה אחרת, זה חייב להיחשב כחלק מהשיפוץ שלכם, מכיוון שרבים מהשכנים הקרובים כנראה יש דעה לגבי השיפוץ שאתם רוצים לעשות.

כדי לעמוד בקצב אינספור המאמצים של שיפוץ, אין פלא שהתהליך דורש מימון מספיק. שיפוץ דירה קטנה בתקציב יכול להיות משימה מתסכלת. זה דורש תשומת לב מדוקדקת לפרטים כדי להבטיח שתוצאת השיפוץ לא תיפגע מהציפיות שלך.

טיפים לשיפוץ לדירה קטנה נותנים לכם את האפשרות ליצור את מרחב חלומותיכם ולהוסיף ערך להשקעה שלכם

מחסור במקום אינו מהווה מכשול למה שאתה רוצה להשיג, אז קבל השראה להיות יצירתי ולהשתמש בשטח הזמין. דירות קטנות עם שטח מוגבל מציעות כמה מהרעיונות החדישים ביותר לשיפוץ.

בעת שיפוץ דירה קטנה, אין לך הרבה מקום לטעויות או לבזבוז מקום. במהלך השיפוץ עומדת בפניכם האפשרות להפוך את דירתכם לחלל נוח ופונקציונלי. מכיוון שהמקום מוגבל, אתם רוצים לוודא שלכל פינה ומשטח הבית שלכם יש פונקציה שימושית.

בעת שיפוץ חדר

ריהוט חכם הוא הבחירה הטובה ביותר, אז שקול באילו אזורים בבית שלך אתה יכול לאחסן דברים. בניית ארונות עם דלתות נסתרות היא קלה, ואזורים מסוימים יכולים לשמש גם לכך. בניית ריהוט רב-תכליתי ומחסנים המבוססת על העובדה שחפצים ממוקמים זה מזה היא חוסכת מקום מושלמת.

דרך נהדרת לשפר את הקישוטים שלך

היא לשלב מראות בקירות. אומרים שהוספת מראה לחדר משדרת את אשליית הפתיחות בחדר גדול. נגיעה קטנה קסומה כמו מנורת המלח ההימלאיה המוסתרת בתוך חור בצורת קובייה ושומרת על ידי פסל ציפורים של חן או החלל הירוק המלאכותי בחדר הרחצה עם קיר מכוסה טחב יפה מפצה על העובדה שאין חלל חיצוני. בדירה.

הקיר הירוק נמצא בעין ישירה כשאתה פותח את הדלת לדירה

מה שהופך את אווירת החדר לאורגנית ומרגיעה ומציבה אשליה של חלל חיצוני. על מנת להביא מעט אור למטבח הסמוך, יש קיר זכוכית המכוסה בסרט מגן, אך הופך אטום בלחיצת כפתור, ומספק פרטיות בחדר האמבטיה מבלי להפריע לאור השמש. אם התקרה שלך גבוהה, זו דרך נהדרת לקבל יותר מקום בבית שלך.

אחד האתגרים הגדולים ביותר של דירה הוא שאין מספיק אור. חלונות מהרצפה עד התקרה הם דרך אידיאלית למקסם את החלל ולהפוך אותו לזרוח. חלונות ענקיים יוצרים סוג של יוקרה שאין שני לה מתארים ולעתים קרובות מתוארים כטריים.

במטבח הם החליטו לשמור על הארונות הקיימים

אך השאירו מקום לטווח מלא. ראה כיצד שיפוצים Sweetens עבדו עם הקבלן הכללי שלהם כדי למקסם את דירת הסטודיו שלהם. בשיתוף פעולה עם הקבלן הכללי שלהם, הם תכננו את החלל בצורה היעילה ביותר האפשרית. השינוי הגדול ביותר בשיפוץ היה העברת המטבח לסלון מהפינה בחלק האחורי של הבית. זה שחרר את החדר האחורי של חדר השינה ויצר קיר מחיצה מורחב. על מנת למנוע עומס, יחידת אחסון הופצה לכל אורכו של הבית והותקנה בבית לאביזרים ודברים שלא היו נחוצים מיד.

המחסור באחסון בסטודיו של כריסטינה בגודל 550 מ"ר היה הכוח המניע מאחורי החלטתה לשפץ

אחסון יכול להיות קשה בבניינים ישנים, במיוחד בדירות חדר. ככל שצפיפות עולה, גדלי הדירות הולכים וקטנים ודורשים את אותם הצרכים כמו עמיתיהם הגדולים.

פריצות בנייה ושיפוץ יצירתיות יכולות לחולל את ההבדל בכל הנוגע להפיכת החלל הזעיר לחלל המושלם באמצעות חשיבה יצירתית

לפעמים, קבלת מספיק אור יכול להיות אתגר בדירה קטנה, אבל אתה יכול לשחק עם רעיונות מסוגננים כדי למצוא דרכים למקסם את כמות האור. עם חשיבה חדשנית ורעיונות חכמים תוכלו לקום וליצור דירה נעימה ומסוגננת.

אתה צריך שיהיה לך קטלוג צבעים תקין ונסה לבחור צבעים וגוונים המתאימים לקירות. כיסוי הרצפה צריך להיות כזה שהחלקים הרחבים של התבנית נראים תחילה כשנכנסים לחדר.

חלוקת הקירות לרעיון זה יוצרת קטע או אזור של חללי סטודיו גדולים. לדוגמא, חברת Behance האוקראינית יצרה חדרי שינה נפרדים, סלונים ומטבחים בדירה של 40 מ"ר על ידי חלוקת הכל.

המעצב האדריכלי אהרון קורנטרגר זוכר את האינסטלטור שהיה לקוחו דייוויד דפאלוס במנהטן

מה שאולי לא ידעתם הוא שבחדר היה שפע של אור טבעי וחשיפה דרומית הודות למיטת פלטפורמה מסיבית וסלע באמצע. ציר מונדי הגיב בשימוש ניטראלי בזכוכית כדי להפוך חדר שינה מוקף וילונות לפקעת זהב.

Zoku

מלון באמסטרדם שנפתח מוקדם יותר השנה, הוא רעיון חדש למשרדים ביתיים היברידיים למקצוענים בנסיעות בשהיות ארוכות יותר. הוא משתמש בפינות כדרך מוחית להוסיף משרד ביתי ומרחב מגורים. בגודל של 60 מ"ר, ניו יורק נוטה יותר ויותר לעבר יחידות דירות בגודל של חדר שינה אחד, אך דירת הרובוטריק של המעצב הרוסי ולאד משין היא רעיון פורץ דרך באמת לאחסון חללים קטנים לדיירי הדירות.

שיפוצים בדירות נמצאים במגמת עלייה מאחר שאנשים בילו הרבה זמן מחוץ לבית בשנה האחרונה

בנוסף לדרישות החלל המשתנות, אנשים רבים הבינו שישנם כמה דברים בביתם שהם רוצים לשפר. שיפוצים בדירות יכולים לעזור לכם להפיק את המרב מהבית שלכם – בין אם עליכם להתאים למשרד ביתי ובין אם אתם פשוט מחפשים חלל נוח שמתאים לסגנון החיים שלכם.