cyexclusive.co.il משפחה וקהילה איפה נמצאות הדירות הכי יפות בעולם?

איפה נמצאות הדירות הכי יפות בעולם?




אפשר רק לדמיין כמה עולה לשכור אחד המגורים המפוארים ביותר בלונדון. בדירה זו יש אחת הדירות היקרות ביותר המופיעות ב -2.37 מיליון דולר (דולר), מה שהופך אותה לאחת הדירות היקרות ביותר בלונדון. זהו הלא מרוהט ביותר מכל הפארק ויש בו מתקנים אפיים כמו בריכת אוזון.

הייד פארק תוכנן על ידי האדריכל העירקי-בריטי הנודע בעולם

זאהה חדיד, כדי ליצור סביבת מגורים של שישה כוכבים לעשירים. דירת הפנטהאוז בתמונה עלתה 4.5 מיליון דולר והציגה שתי קומות של שירותים פרטיים, כולל ספא פרטי ובריכה פרטית. דירת יוקרה נוספת בהייד פארק אחת, בתמונה, פנטהאוז זה נמכר בסכום עתק של 23.7 מיליון דולר.

הפנטהאוז היקר ביותר בניו יורק תופס קומה מלאה במגדל המגורים בן 96 הקומות של רפאל וינולי שתוכנן בשדרת 432 פארק

הפנטהאוז כולל תקרות בגובה 4 מטר, חלונות גדולים, ישיבה, רצפות עץ אלון לבן, עיצוב אבן מעולה, טיפולי קיר לפי הזמנה ועבודות טחנה. הבניין עוצב מחדש על ידי אחד ממעצבי הבתים המבוקשים ביותר והוא מהווה הזדמנות חסרת תקדים להחזיק את אחד מהבתים המשובחים ביותר בניו יורק.

פנטהאוז זה בבניין הכתר בניו יורק ממוקם בחלקו העליון של מלון אמאן שייפתח בשנת 2020

אחד מתוך 22 בתי אמאן פרטיים שתוכננו על ידי ז'אן מישל גתי מציע גישה בלתי מוגבלת למתקני אמאן כמו בר פסנתר דו קומתי בקומה ה -14, מרפסת גן עטופה, אזור מים שקט, ספריית יין, מועדון ג'אז ומרכז בריאות בן שלוש קומות. הפנטהאוז כולל אזורי מגורים ואוכל עצומים ומציע נוף ציורי של סנטרל פארק ואפר איסט סייד.

בניין זה בן 41 קומות על גדות נהר התמזה

הוא שיתוף פעולה בין אדריכל בל אפוק אלכסנדר ג'יראלדי לבין קבוצת מרוקו בבעלות משפחתית, ומציע פנטהאוז כחול שמים בחמש הקומות העליונות. על פי הדיווחים, פנטהאוז עולה כ -38.7 מיליון דולר, כאשר מגלשות מים עוברות לבריכת אינסוף פרטית ומעצב הפנים אלברטו פינטו, מה שהופך אותה לדירה היקרה ביותר בעולם. מפעל זה בן 12 קומות בהונג קונג, שהוא הסימן המסחרי של גרי, הוא ביתו הראשון של חתן פרס פריצקר באסיה על שמו, ולמרות שהדירות אינן זולות, הדירה בקומה השמינית קבעה שיא בהיותה הזולה ביותר שנמכרה אי פעם עִיר.

היחידות בשטח כולל של 15,434 מ"ר עם 2,193 מ"ר נוספים של מרפסת

למעשה מדובר בשני בתים משותפים באחד שניתן לרכוש בנפרד או להוסיף קומה שלמה בכדי לקרוא לעצמכם במגדל וויליס או במגדל סירס. בשילוב, הם מקבלים בית מגורים בן חמישה חדרי שינה ושבעה חדרי אמבטיה, שגודל 8,200 מטרים רבועים מרשים.

תושבי דירות יוקרה מוזמנים לבניין לארגן אירועים באזורים משותפים ובמתקני שותפים. שקול טעימות יין ואוכל חודשיות, טרקליני Rec וברים פתוחים בחינם במסעדות החדשות בשכונה.

ב- Rentcafe תוכלו למצוא את הדירות המפוארות שאתם מחפשים

בין אם הן ממוקמות בקרבתכם, בשכונה ספציפית, מיקוד או האזור הטוב ביותר בעיר. התבונן ברשימות האיכות שלנו, חפש דירות המציעות את כל מה שאתה צריך כדי להרגיש כמו בבית, והשתמש במסננים שלנו כדי להגיע לדירות המשותפות הטובות ביותר עם כל הנוחיות.

Rentcafe מסייע לך למצוא את דירות היוקרה הטובות ביותר באזור שלך ומאפשר לך להשוות בין מיקומים, גדלים ומחירים. הנה דירות היוקרה שאתה צריך לחפש, בין אם אתה גר בארה"ב או רוצה לעבור לחו"ל, תן לעזרתנו בבחירת הדירה המושלמת.
למידע מורחב אודות דירות דיסקרטיות נא להעיף מבט ב- hotmassage.co

השכרת דירת יוקרה באטלנטה, ג'ורג'יה מציעה שירותים רבים, יותר מקום ומיקום מרכזי. אם אתם מעוניינים בדירת סטודיו, חדר שינה אחד, שני חדרי שינה או שלושה חדרים, בקרו בדירות Rentcafe להשכרה באטלנטה.

עם 95 דירות ושירותים כולל סטודיו ליוגה, חדר מלאכה וחדר טיפוח לחיות מחמד, ה- One57 הוא מקום נהדר לחיות בו. הבתים במחירים הגבוהים ברשימת המיליארדרים יציעו שירותים נהדרים כמו בית קולנוע בן 25 מושבים ובריכת שחייה באורך 75 מטר.

לבניין הטבות מרשימות כמו מטפל 24 שעות ביממה

בריכת אוזון מפלדת אל-חלד באורך 21 מטר ורמת אבטחה גבוהה, אך הוא לא יכול להסתדר בלי רהיטים, רצפות בשווי עשרות מיליוני דולרים, וקירות פנימיים. Luxatic מדווח כי וואן הייד פארק בלונדון הוא אחד מבנייני הדירות היקרים ביותר בעולם. עלותו עולה על 2 מיליארד דולר, ולכן אין זה מפתיע שמדובר בבתי מגורים יקרים ביותר בלונדון.

רבע מיליארד דולר אולי נראה כמו סכום בלתי אפשרי

אבל זה למעשה מחיר המכירה של הפנטהאוז הזה למיליארדר מזרח אירופי ללא שם. זו הדירה היקרה ביותר בבניין המגורים הזול ביותר שנבנה אי פעם. הייד פארק אחד, השווה יותר מ -2 מיליארד דולר, ממוקם בלב לונדון, מה שהופך אותו לאחד הנכסים האטרקטיביים ביותר בעולם.

הוא מתגאה בשטח של 33,500 רגל מרובע מדהים בחמש קומות וכולל מכון כושר, סאונה, קולנוע, ספרייה, בר ויסקי וחדר ביליארד. יש גם בריכת אינסוף ומגלשת מים למרות גודלו המרשים של הבניין, כך שהבעלים יוכל ליהנות מהנופים הטובים ביותר של מונקו. מהמושב שלך בגובה מונקו, אתה יכול ליהנות מנוף הריביירה הצרפתית, ומכיוון שאתה כל כך גבוה, אתה לא צריך לדאוג לנוף של זקנים בספידוס.

למידע נוסף אודות דירות דיסקרטיות ואיפה נמצאות הדירות הכי יפות בעולם? מומלץ לבקר ב- emily-massage.com

Related Post

האם מותר לדחות ברית מילה?האם מותר לדחות ברית מילה?



ברית מילה היא הליך כירורגי שבו מסירים את העורלה של הפין. חשוב להבין את ההשלכות של דחיית ברית המילה שכן יכולות להיות לה השלכות בריאותיות ותרבותיות משמעותיות. פוסט זה בבלוג

מתכוננים לטקס ברית מילה בירושליםמתכוננים לטקס ברית מילה בירושלים



פוסט זה בבלוג מספק מדריך מעמיק כיצד להתכונן לטקס ברית מילה בירושלים, אירוע דתי משמעותי בקהילה היהודית. הוא מספק סקירה מקיפה של המנהגים המסורתיים, ההכנות הנדרשות ומשמעות האירוע עצמו. הבנת