cyexclusive.co.il Uncategorized איך משקיעים בנדלן בקפריסין

איך משקיעים בנדלן בקפריסין




משקיעים מקבלים החלטות השקעה מצוינות עם נדל"ן מחוץ לתוכנית בקפריסין. לאור הפופולריות של שוק הנכסים של האי והעובדה שמגפת קורונאווירוס תסתיים במידה רבה עד שנת 2021, אנו מאמינים שזה זמן טוב להשקיע ברכוש. נכון לעכשיו מחיר ההשקעה בשוק הנכסים כדי לנצל את המחירים הנמוכים הרווחים הוא נמוך, וישנן מספר אפשרויות שיעזרו לכם לבחור את הנכס המתאים ליעדי ההשקעה שלכם ולאסטרטגיית ההשקעה שלכם. אחרי הכל, הגיע הזמן שתשקיעו את כספכם בנדל"ן בקפריסין, וזו התקופה הטובה ביותר בשנה לעשות זאת.

רישומי הנכסים שלנו הם של יזמים ובעלי בתים שרוצים למכור את הנכס שלהם לקונים מעבר לים. המבקרים באתר שלנו מגיעים מכל רחבי העולם כדי למצוא את הנכסים הטובים ביותר בקפריסין עבור יעדי ההשקעה שלהם ואסטרטגיית ההשקעה שלהם.

אין ספק שהשקעות בנכסים בקפריסין פופולריות בקרב קונים זרים המעוניינים להרחיב את תיק העבודות שלהם

למשקיעים בריטים יש כוח קנייה חזק מאוד בתוך קפריסין ויכולים להשתמש בהשקעה שלהם באנגליה כדי לקנות יותר משמעותית בקפריסין. אנו מחשבים כי ההכנסה השנתית הממוצעת של בעל נכס בארצות הברית של אמריקה מספיקה בכדי לכסות את שכר הדירה של נכס קפריסאי.

קפריסין

היא אומה צומחת עם פוטנציאל להראות לעולם מה היא יכולה לעשות ואנחנו מקווים שתשקיעו בנדל"ן בלימסול, מכיוון שהעיר היא המובילה כיום. אם אתם משקיעים בנכס או בבית כדי לקבל שכר דירה, זו יכולה להיות השקעה די יציבה כאשר תשואת השכירות טובה והקרקע מושקעת באזור פופולרי בניקוסיה. הוסיפו לכך את האקלים היפהפה של מדינת האי ותוכלו לראות מדוע שוק הנדל"ן בלימסול הוא ערך להשקעה.

אם אתם מעוניינים להשקיע בנכס או בבית בקפריסין

תוכלו לעבוד עם עורך דין מקרקעין מומחה לדיני מקרקעין קפריסאים. הוא או היא בוודאי ידריכו אותך בתהליך של קנייה ומכירה של נדל"ן ב- inprus ויסייעו לך לעשות זאת בבטחה. עם זאת, לפני שתתחייב להשקיע בקפריסין, אנו ממליצים שתדון באסטרטגיה שלך עם סוכן הנדל"ן המקומי שלך או עם אחד המומחים בתחום העניין שלך, כגון עורך דין.

אשרת הזהב לקפריסין מחייבת אתכם להשקיע בנדל"ן בתמורה למגורי קבע

באופן אידיאלי, עליך להיות רשום כסוכן נדל"ן בקפריסין, בכפוף לחוק הקפריסאי ומורשה בסוכנות הנדל"ן. גולים שקונים נכסים מחוץ לקפריסין חייבים לפנות למועצת השרים בבקשה לקבלת אישור לקנות בית.

אם אתה אוהב את הרעיון של בית תחת השמש

אבל אתה לא רוצה לקנות, אתה יכול לשקול לשכור נכס קפריסאי. תוכנית זו יכולה להועיל אם תגייס כסף למשכנתא למימון השקעתך בנכס בקפריסין. אולם השאלה שרוב הקוראים ישאלו היא האם יש הבדל בין תשלום דמי שכירות לרכישת נכס עם משכנתא קונבנציונאלית.

קפריסין גם ביקשה למשוך משקיעים לכלכלתה בכך שהיא הציעה להם אזרחות במסגרת תוכנית האזרחות וההשקעות שלה

אנשים עשירים המעוניינים לעבור יכולים לעשות זאת על ידי בחירה בתוכנית ההשקעות הקפריסאית להשקעה בקפריסין ובתוכנית האזרחות וההשקעות הקפריסאית.

על מנת לקבל אזרחות קפריסאית כהשקעה

על המועמדים להשקיע לפחות 2 מיליון אירו בנדל"ן. רכישת אזרחות קפריסאית באמצעות תוכנית ההשקעות מאפשרת לך לקבל אזרחות קפריסאית, בתנאי שתשקיע מיליון מיליון יורו לפחות (כ- 1.8 מיליון דולר) או לפחות 1500 אירו בתחום הנדל"ן. בנוסף, חוק תוכנית ההשקעות בקפריסין קובע רכישת נכסים בשווי של עד 2,000 אירו בקפריסין, או השקעה מינימלית של 5 מיליון יורו.

נכסים בקפריסין מביאים כיום ביצועים טובים מאוד וצפויים לעלות באופן דרמטי בערכם בשנים הקרובות

ההערכה היא כי בשנים הקרובות כמעט כל נכס בקפריסין יחווה עליית ערך גבוהה. חלק נכבד מהרכוש הקפריסאי שייך לבעלים של אדמות לשעבר, ולכן היזמים משלמים אותם בבתים ולא במזומן.

על המשקיעים לשקול היטב ולהחליט האם תוכניות הנכסים שלהם בקפריסין ממוקמות באזורים בהם ניתן למכור אותם במהירות ובקלות וכי יש עניין רב בשוק הנכסים וביקוש רב לנכס.

אם אתה נכנס לקטגוריה זו ולא ויתרת על ההשקעה בקפריסין

זה הזמן להתמקד באי הים התיכון. כקונה בפעם הראשונה כנראה שאין לך מושג כיצד לבצע רכישת נכס מקוונת בצפון קפריסין ומקווה שזה יעזור לך למצוא את הדרך קצת יותר מהר. תהליך הרכישה הוא פשוט ועורך הדין שלך ידריך אותך בכל השלבים שיעזרו לך לרכוש את הנכס שלך בבטחה ובבטחה. התחל להשקיע בקפריסין עוד היום ותהנה מהיתרונות הכספיים הגדולים מהיום הראשון להשקעתך בשוק הנכסים הקפריסאי.

Related Post

משרד פרסום אינטרנטימשרד פרסום אינטרנטי



מאמר זה בוחן את עולמם של סוכנויות פרסום באינטרנט, ומדגיש את חשיבותן בנוף השיווק הדיגיטלי של ימינו, את האסטרטגיות השונות בהן הם נוקטים, ואת האתגרים העומדים בפניהם. עלייתם של סוכנויות